24 januari 2013

Träning och smycken

Träningen för dagen bestod av 1 timmes functional moves. Det är ett pass där man kombinerar balans, styrka och kondition. Väldigt roligt och omväxlande.
Balansen hos mig kan man säga precis vad man vill om. Den är verkligen inte bäst. Men, men jag ger inte upp.

Igår var det träff o planering inför den årliga Sälenresan. Av någon konstig anledning så avverkade vi det som skall drickas först. Hmm..
När det var avklarat var det inte så mycket kvar att planera. Annette gör fiskmiddag, Camilla bidrar med ungersk gryta och jag gör tacos. Lätt som en plätt. På torsdag om en vecka drar vi norröver. Skall bli skitkul.

Jag vill tacka er som har köpt mina smycken. Jag blir så glad när jag får positiv kritik på mina arbeten.
Tack, tack.

Här kommer några fler skapelser som jag gjort. Och som vanligt, det är bara att hojta till om ni vill köpa något.

 
Set med halsband och armband i träpärlor och fräcka lerpärlor
i glada färger.



Armband. Vänstra armbandet är sålt.




Inga kommentarer: