03 april 2007

Sälen och sol




Javisst känns det lite avigt att tänka på Sälen nu , men nu är det faktiskt så att våra grannar är där eller här eller någon annanstans.
Vem vet var de håller hus. :)

Här har det handlats termobyxor, underställ och dyyyyyra handskar så visst kan man tro att de förberedde sig för en resa till Sälen. Men om det nu är så att de är i Portugal så är jag lätt avundsjuk på dom. Skulle gärna åka till värmen snart igen.




Jag har precis bokat en stuga till mig och mina vänninor i Sälen för vecka 5, 2008. Känns långt bort, men om man inte bokar så tar stugorna slut. Jag och C var ju inte med i år så vi har mycket att ta igen.






Man kan å andra sidan rösta sig med att våren och sommaren är i antågande. Jag måste säga att jag älskar verkligen denna tiden, just denna tiden innan allt blommar ut för fullt och sommaren börjar på allvar.
Då vet man ju att man har hela härligheten framför sig.
Förresten låg jag i bikini och solade på våran altan i söndags. Kändes väldigt märkligt att ligga där när inte ens träden hade börjat bli gröna.

Inga kommentarer: