26 juni 2007

Första hudvårdsklassen

Kunde inte somna igår kväll. Jag låg och tänkte på vad jag skulle säga på hudvårdsklassen och på hur det skulle gå. Ja jag måste nog erkänna att jag var lite spänd inför idag.

Nu sitter jag här och pustar ut efter klassen. Känner mig lite psykiskt slut vilket säkert beror att jag var så spänd innan. Jag glömde säkert att säga flera saker som är bra att nämna men jag tror att det gick ganska bra trots allt.

Sålde en hel del produkter gjorde jag också.

Det här är kul. Vill mera!!

Nu skall jag gå och lägga mig och min trötta kropp. Men först skall jag självklart använda mina fina hudvårdsprodukter. :)

3 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Det gick galant!! Du kommer att bli Mary Kay-säljare no 1 i Schweden. Snart. Helt klart. Go'natt!

"R1" sa...

Funderar över om en tunn morgonrock är att föredra hemma nu under sommaren. (Obs, en intern kommentar som Korven, Pryl-F och Ilskebyttan vet innebörden av).

När blir nästa klass så att jag kan hålla mig undan?

Unknown sa...

Tackar allra ödmjukast för Ilskebyttans kommentar. Det värmer.
Det kändes bra efteråt.