01 september 2011

Träning

I går kväll tränade jag och kompisen C först 30 minuter spinning och efter det 30 minuter Core. Jag har aldrig provat Core som innebär att man tränar hela bålen förut. Det är mycket mag och ryggmuskler som utsätts för prövningar.

Resultat: träningsvärk i hela magen och ryggen plus ont i rumpan av cykelsadeln. Men det är härligt.
Nu är jag på gång!!

Jag har börjat föra dagbok över mitt tränande. Det finns en site som också har en app man kan ladda ner till sin mobil som heter: Dumbbell där man kan skriva in sina pass och sina matvanor. Jag har börjat skriva in min träning och det fiffigaste är att den räknar ut antal kalorier man förbrukar.
Bra va?

Jag läser ju många andra bloggar och en av dem gjorde reklam för Allévo.
Om man länkar till dem och trycker gilla på Facebook så är man med och tävlar om Allévo produkter. Så nu gör jag det: såg på Facebook att Allévo har släppt nya produkter. De vill jag testa.
På lördag är det dags för core och body pump. Yeeehaaaa!!!
Beach 2012 here I come. Eller är det för tidigt att tänka på det nu?
Nä jag tror på att börja i tid.

Inga kommentarer: