27 november 2011

Snart december

och vart tog hela november vägen?
Idag är det 1:a advent och stormen Berit hälsar på här i Göteborg.
Det viner runt knutarna. Sitter här och undrar hur det går för vår båt.
Undrar om presenningen vi har lagt över ligger kvar eller om den har blåst bort.
Håller tummarna för att jag och maken gjorde ett bra jobb när vi täckte båten i höstas.

I fredags var jag med jobbet och åt julbord. Vi åkte buss ner till Falkenbergs strandbad för att se på show, äta gott och sedan sova över.

Det var jättetrevligt. Stämningen var på topp mycket tack vare underhållningen. Nu är jag ju inte någon fan av allsång som det stod att uppträdandet skulle bestå av men det var väldigt bra arrangerat.










Bilderna är lånade från Falkenbergs strandbads hemsida. Så här glada såg uppträdar killarna ut.













Och så här såg rummet ut som jag delade med min kollega. Man var lite trött när man åkte bussen hem på lördag förmiddag.

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Hej
Kul att du är med i min utlottning.
Kram Agneta

Unknown sa...

Hej!
Ja det kan man inte missa.
Kramis till dig.