14 juli 2012

Nu tog det stopp

Det har varit mycket träning på kort tid nu. Både denna och förra veckan har vi nästan tränat varje dag. Idag tog det stopp. 

I morse när jag gick upp var jag väldigt trött och kände jag mig lätt illamående. En sak jag har lärt mig från min tidigare sjukdom och det dåliga skick jag var i innan jag opererade mig är hur kroppen känns när den inte orkar mer. 
När jag mår lite illa och det känns som om någon sticker nålar i mina fingrar, fötter  och hårbotten, då är det inte bra.
Eftersom jag inte har kvar tjocktarmen så är jag extra känslig för vätskebrist och jag tror att det var det som hände. När jag tränar och svettas mycket så förlorar jag mycket salter och mineraler. Jag brukar komma ihåg att dricka mycket vatten men igår kväll glömde jag det. Det fick jag sota för idag. Måste nog komma ikapp mig lite innan jag tränar nästa gång.

Får väl trösta mig med att jag hittade en snygg Cream kofta till halva priset igår när jag och kompisen C var i Torslanda och handlade. 

4 kommentarer:

"R1" sa...

Krya på sig, jobb på måndag moahhah

Unknown sa...

Ja vad kul det skall bli.

"R1" sa...

Bara en vecka & du kan åka med mig!

Unknown sa...

Schysst