01 juli 2012

Rolig make

Igår när jag och maken skulle cykla till våra kompisar fick han ett infall. Se vad han gjorde på vägen dit här Jag skrattade åt hans infall. Idag satt vår dotter och tittade i bloggen och säger: öh pappa, du vet väl att planking gör man på mage och inte på rygg som du gör på kortet. Både jag och dottern börjar skratta så vi kiknar. Särskilt åt att han har på sig cykelhjälmen när han ryggplankar. Han är så härlig. I fredags när jag skulle gå hem och börja fira min semester sa en av mina kollegor att hon tycker det skall bli så kul att se mig igen efter semestern och höra mig berätta om vilka roliga saker jag varit med om på min semester. Hon tycker visst att jag har många roliga upplevelser som jag berättar om. Detta är väl en av de saker jag kommer att berätta då förmodar jag. Hahaha

Inga kommentarer: