07 november 2006

Väl godkänd

Jaha då har man ramlat över strecket. 40 års strecket alltså. Konstigt det känns inte så mycket trots allt. Jag har blivit så fantastiskt firad idag.
Fick frukost på sängen, presenter och blommor på jobbet. När R1 kom hem hade han med sig 40 mörkröda otroligt vackra rosor. Har aldrig fått en sådan fin bukett förut. Sedan kom några kompisar och firade mig och det blev mer blommor och presenter. Jag är väldigt lycklig lottad som har så många goa fina vänner. Dessutom så kom min lilla goa Bulgarien vännina A och hälsade på. Det gjorde mig så glad.

Stolt som en tupp är jag. Skickade in min artikel och notis till skolan häromdagen och fick svar från läraren idag. Betyget blev väl godkänt. Tänk att lilla jag klarade av en sådan grej. Jag blir så glad. Nu skall jag titta på tv innan jag lägger mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hörruduruduru. Nu är det väl ändå dagsens att blogga nåt. Nåt litet? Pyttelitet? Nåt ö h t? Ett par ord?