20 februari 2007

Begravningen

Gårdagen var jobbig. Pappas begravning skulle börja kl. 14.00 och det var sagt att jag skulle vara vid kapellet kl. 13.15 för att börja ta emot de som skulle närvara.
Så fort jag kom till kapellet och folket började komma så kom tårarna på mig och sedan fortsatte det så. Det känns som att jag grät 3 timmar i sträck. När allt var slut hade jag världens huvudvärk och jätteont i halsen.

De kom många gamla vänner, pappas gamla jobbarkompisar både från räddningstjänsten och Karholmen och släktingar. Störst av allt var att mina goa kompisar A & A kom. Förstår ni?? Mina kompisar kom på min pappas begravning. Hur goa è dom då??

Efter begravningen åkte vi till Scandic hotel i Backadal för att äta en smörgås, dricka lite kaffe och äta tårta.
Sedan åkte vi hem till mamma för att prata lite och träffa Stefan med familj.

2 kommentarer:

"R1" sa...

Tycker du hanterade det bra trots allt.
Jaså dina kompisar AA kom dit. Kan misstolkas om man vill ;)

Ilskebyttan sa...

Jag har tagit dig. Läs min blogg.