22 juli 2007

Ahhh.....

semester.
Nu är det dags för semester för mig med. Jag skall ha 2 och 1/2 vecka denna sommaren. Det är det jag kan ta eftersom jag är nyanställd på jobbet och sedan hade jag ju 2 veckor i februari när vi var i Thailand.

Men med det vädret som har varit så känns det nästan som det kan kvitta med semester. Näe nu skall vi inte överdriva. Det skall bli skön med semester.

Igår var vi på bio och såg Die Hard 4.0. Det var första gången jag var på Bergakungens salar. Det var väldigt fint där, med bekväma säten och bra lutning på biosalongen så även om en lång person hamnar framför dig så kan du se ändå.

Idag har vi tagit det lugnt. Det är väldigt skönt det också.
Victors tjej och hennes lillasyster kommer hit om en liten stund och ikväll skall vi nog grilla.

Till sist måste jag bara inflika att nu tycker jag att grannina har varit borta för länge. Kom hem!! Jag har knappt tränat och inte haft någon rolig vännna att babbla med på flera dagar!!

3 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Nämen. Oj. Vad gulliga ni är där hemma. Jag kommer snart. Lovar!

Unknown sa...

Javisst är vi så skynda dig på!!

"R1" sa...

Undrar när din semester slutar :-)