29 maj 2011

Bal

har sonen varit på. Det är hans flickvän som tar studenten nästa vecka och i torsdags var det dags för balen. Självklart ville sonen följa med och fira henne. De var så fina.
Bilderna kan ni se här: Kobsa Media.

Så är det dags för förhoppningsvis sista operationen. Jag läggs in den 31:a maj och operationen sker onsdag den 1:a Juni. Sedan skall jag vara färdig hoppas jag.

Precis som förra gången jag opererades är det helgdagar. Sist var det påsk och nu är det Kristi Himmelfärd. Tycker det är så jobbigt att vara hemma och ledig med familjen att jag hellre läggs in på sjukhus. Not!!
Åh andra sidan brukar det blir sommarväder när jag ligger på sjukhus så vi får väl hoppas att det blir detsamma denna gången. Det unnar jag verkligen er andra som kan gå ut i det fina vädret. Men, men, min tid kommer. Jag tar igen det sedan.

Inga kommentarer: