21 augusti 2011

Blogga bör man annars dör man..

eller nej det gör man nog inte.
Fast just nu känns det så. Jag har dåligt samvete och känner mig stressad för att jag inte bloggar. Varför då? undrar jag egentligen. Det är väl valfritt?
Jag går in på min blogg minst en gång per dag men har inte kunnat motivera mig till att skriva. Noterar bara att: nu var det ännu längre sedan jag bloggade än förra gången jag var inne tittade.

Jag vet nog innerst inne vad som är problemet. Jag är inte särskilt förtjust i denna månaden.
Jag får ångest!!!!

Jag får ångest för att nu är sommaren snart slut, barnen börjar skolan, deras träningar börjar, körandet till träningar, det blir mörkt på kvällen och morgonen, det blir kallare.
Catch my meaning?

Jag önskar att sommaren kunde vara lite längre här i Sverige. Typ från april till oktober. Det hade väl varit bra?
Och att sedan ha minst 12 veckors semester, det hade varit helt okej.
Ja man kan ju alltid drömma.

Måste också bara tala om att helgen har varit intensiv. I fredags var det Stenungsbaden för hela slanten. Jag och kompisen Annette åkte upp till hennes mamma och åt lite mat och piffade till oss. Sedan drog vi ner till kompisen Marika som bor på torget. Drack några drinkar hos henne och sedan var vi laddade för en helkväll på Baden. Vi hade hur roligt som helst.

Igår var det kräftskiva hos kompisen Lena. Vi hade jättetrevligt och det var så bra väder att vi kunna sitta ute hela kvällen.

2 kommentarer:

"R1" sa...

Både fest och vila i ett rasande tempo då försvinner dagarna fort.
Håller för övrigt med dig i det du skriver :-)

Unknown sa...

Haha javisst gör de.