03 oktober 2006

Aldomovar

Nu är det längesedan jag skrev i bloggen.

Har kommit igång lite grann med pluggandet. Känner mig fantastiskt duktig och det är faktiskt riktigt kul.

Idag har telefonen ringt i ett på jobbet. Konstigt att det finns så många har fått fel på sin faktura?! Näe jag orkar inte ens klaga idag.

Efter jobbet åkte jag till stan och träffade Y. Först gick vi till ett fik och käkade en god smörgås och en liiiiten kaka. När vi satt där så kom två gamla jobbarkompisar till oss. Det var roligt att träffa dom. Det var längesedan jag såg dom. Sedan gick vi på bio och såg Aldomovars nya film, Att återvända. Han är briljant som vanligt. Filmen var jättebra. Många goda skratt och några tårar och några hmmm.
Nu skall jag nana. Tänk om telefonen ringer lika mycket imorgon!!

Inga kommentarer: