27 september 2006

Springa vilse

Dagen har varit ungefär som igår, förutom stressen på morgonen. Tro det eller ej, det kan hjälpa att gå upp tidigare på morgonen. Det räckte faktiskt att ställa klockan tio minuter tidigare. Simsalabim. Lugn bilfärd till jobbet.

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade lillan för att köra henne till pingisträningen. Medans hon tränade så sprang jag vilse i pannkakan, nej i spåret vid Torslandahallen. Det fanns flera avtagsvägar i spåret och eftersom det var första gången jag sprang där så hittade jag inte riktigt rätt. Jag kom i alla fall tillbaka till Torslandahallen innan lillans träning var slut. Av någon konstig anledning såg tränaren på mig att jag hade sprungit. Kan det vara det röda nyllet som avslöjade mig?

Efter träningen åkte vi hem och lagade äckliga fiskpinnar. Så det blev först motion och sedan bantning.
Nu skall jag titta på House och sedan sova som en stock.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att inte äta räknas inte som bantning. Det kallas svält! ;)