17 september 2006

Glömda historien

Glömde berätta duschhistorien. På morgonen efter att vi hade ätit frukost så duschade vi.

Jag duschade först och försökte sätta duschmunstycket i hållaren på väggen, men det gick inte så bra för hela ställningen höll på att lossna. (Det var ett billigt hotell.)
Sedan var det Annettes tur att duscha. Jag sitter på toaletten bredvid duschen när hela hållaren och duschmunstycket kommer flygande mot mig. Jag blev så rädd att det var tur att jag redan satt på toan annars hade jag gjort i byxorna. Annette och jag börjar gapskratta. Hon hade försökt samma sak med munstycket men gav sig inte så lätt som jag gjorde, därför flög alltihop iväg. Vi lyckades med att sätta tillbaka nästan allt utom en bit av hållaren. Nåja bättre än ingenting. Den fick ligga kvar.

Inga kommentarer: