24 september 2006

Backaplan

Började dagen med en morgonpromenad. Det är helt otroligt skönt att gå ut direkt på morgonen innan frukost. Särskilt idag eftersom det är så skönt väder. Man kan inte tro att september nästan är slut. Det är cirka 22 grader i skuggan och klarblå himmel.
Efter promenaden åkte jag, R och V tillsammans med grannarna till Backaplan. Vi flickor skulle titta på jacka och pojkarna skulle titta på ny mobil till sonen.

Vi hittade några snygga jackor men kunde inte bestämma oss för vilken vi skulle ha så det blev ingen till slut.
Självklart blev det en mobil till sonen. En Sony Ericsson W810i. Himla fin tycker han.

Jag fick nya hörlurar till min MP3. Det är sådana mjuka saker som inte skall ramla ur öronen. Nåja vi får väl se nästa gång jag springer. Alla andra har ramlat ur mina öron.

Om en stund skall vi på möte med vägföreningen och sedan skall vi vidare till våra kompisar i Lilleby.

V skall inte träna fotboll idag eftersom han fortfarande har ont i ryggen. Vi börjar bli lite oroliga över hans ryggonda. Det verkar inte gå över utan istället flytta på sig och bli värre.
Vi skall nog gå till läkaren med honom.

Inga kommentarer: