25 september 2006

Skit, skit, skit, skit dag med stort S

Denna dagen vill jag helst glömma. Började med att jag fick stressa som f-n till jobbet. När jag kom dit var jag helt ensam. Då var de andra också sena. I vanliga fall ringer det inte så mycket på måndagar, men just idag skall det självklart börja ringa direkt när man kommer innanför dörren.

Utav de cirka 20 fraktsedlar jag har letat efter idag så har jag hittat typ två. Ha, jättekul. Det innebär att jag inte kunde lösa de problemen! Kändes som att stånga huvudet i väggen.

Åkte direkt hem. Tänkte att jag skulle ut och springa av mig lite ilska. Näe då börjar magen krångla, värka och ha sig. Klarar inte att springa.

Lagade mat (blev faktiskt bra).

Skulle sätta mig lite vid datorn och behövde sätta i sladden, nämen var det en spinnrock i vägen för min tå. Ajajajajaj gjorde så ont att jag fick ont i magen. Är det någon som tycker synd om mig nu, eller?????

Behöver väl inte tillägga att det blir tidigt sängläge idag. På så sätt kanske jag klarar mig från andra allvarliga skador.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig ;) Känns det bättre nu?
Särskilt tidigt blev det inte, å inte något avbrott på CSI??

Unknown sa...

Tack nu känns det mycket bättre.