05 december 2006

Tentor och föreläsning

Igår åkte jag till Malmö för att sova på vandrarhem och för att gå på föreläsning om telemedicin och göra 4 tentor. Resan ner gick bra och tack vare vår fina GPS var det inga problem att hitta till vandrarhemmet heller. Checkade in cirka 20.00 och träffade en av mina kurskamrater en liten stund. Gick sedan till mitt rum och läste lite.
Kände mig ganska spänd imorse när jag vaknade. Hur skall det gå?
Dagen började med världens sämsta föreläsare som satt i ett hörn och pratade lågmäld skånska samtidigt som han sippade på en kopp kaffe. Uselt!!! Hur skall man kunna väcka intresse hos åhörarna på det sättet?
Sedan var det dags för genomgång av grupparbete och efter det var det lunch. Klockan 13.00 började vi med första tentan och vi var klara klockan 17.15. Puhhh vad jag skrev och skrev.

Men jag fick lön för mödan för jag fick VG på en av tentorna och G+ på två av tentorna. Den fjärde och sista visste jag nästan att jag inte skulle klara eftersom jag inte hade fått tag på boken som gällde den delen. Så den får jag göra om i mitten på februari.
Nu skall jag falla i lycklig sömn.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Tre av fyra är väl inte fy skam?? Grattis ändå, liksom! :-)

"R1" sa...

God natt min sköna, sov sött. Själv har jag skrivit av min ilska på dumma personer.
Nu skall jag också sova!

Ilskebyttan sa...

WOOOW!!! Va braaa!!! Jag VISSTE det! Och gissa om du kommer att vara bäst på Vård och Omsorgs-tentan sen - så länge som du har haft boken då...! :)