20 augusti 2010

Design

Jag har ändrat lite i designen på min blogg. Allt för att göra saker och ting roligare.
Idag är det fredag. Det skall bli skönt med helg.

På måndag kommer de sista av mina kollegor som har semester tillbaka. Det skall bli otroligt skönt för att det har varit mycket ett göra. Man märker att Sverige har vaknat till igen efter en sommarslummer.

Jag känner en inre oro/frustration. Jag vill göra om köket hemma, jag vill göra om stora toaletten och jag vill röja och ha mig i huset, rensa ut massa gammal skit.
Jag vill, jag vill så mycket!! Tyvärr kommer jag inte så långt i handlandet som i tanken.
Irriterande!
Varför vill man göra allting samtidigt?

Träningen går precis lika bra som vanligt. Den händer inte. Häromdagen när jag åkte hem så svängde min bil hem i stället för till gymmet. Jag försökte verkligen ratta åt rätt håll men det gick inte. Konstigt va?
Tänker hela tiden: imorgon tränar jag. Det är bara det att när morgondagen kommer så är jag inte beredd för den kommer så fort.
Skärpning igen!!

Ikväll blir det grillade revben och kanske ett litet glas rött till.
MUMS!!

2 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Vad kul att du bloggar igen!! Mer än vad man kan säga om mig... Skriv mer och oftare! :)

"R1" sa...

Ja, nu får vi börja renovera, byta altandörren blir det första vi får göra. Tvingande då den inte går att rubba.

//Robert