29 augusti 2010

Slappning

Idag är det stooooora slappardagen. Heeela dagen.
Hade lika ont i halsen och huvudet när jag vaknade idag.
Fortfarande en jättebra anledning till att göra nada.
Eftersom vi städade undan efter middagen redan i går kväll så är huset relativt rent och fint. Inget dåligt samvete där inte.

Jag har visserligen tvättat lite kläder men det är ju ren självbevarelsedrift. Skall ju jobba imorgon igen och då känns det ju bra att ta på sig rena kläder.

När jag åkte hem från jobbet i fredags passade jag på att åka in på Gamlestads torg och hyra 3 filmer



Idag tittade vi på Clash of the Titans. Gillar man filmer med mycket specialeffekter och fantasi så är det nog en ganska bra film. Tyvärr så är det inte mitt gebit men jag hoppas mer på de andra två filmerna. Farsan kollar vi nog på ikväll.

Jag har läst boken om Påven Johanna och tyckte den var jättebra så jag är glad att de har filmatiserat den. Skall bli spännande att se den.
Jag återkommer med tyckande om de andra filmerna så fort jag sett dem.

Inga kommentarer: