28 februari 2011

Passion för mat

I lördags var jag, maken och våra kompisar C och H på mässan Passion för mat. Där fanns mycket gott att provsmaka.
Vi minglade (inte vinglade) oss fram mellan ostar, praliner, vin, kött och fisk.
Jag kan säga att vi var inte hungriga när vi gick därifrån. Jag är särskilt glad för att jag hittade en dressing som jag har letat efter.
Det är Erik Lallerstedts ceasardressing.











Vi fick provsmaka den på mässan och den var precis lika god som jag trodde.

Dessa saker blev inhandlat.












Snart skall de provsmakas. Mums!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad kul med dressingar!
Vi har bara andvänt Erik Lallerstedts béarnaise sås o hollandaise sås dom var supergoda.
Bra att andvända när man inte har tid eller ork att göra egna.

Unknown sa...

japp de är jättegoda. Lite för små flaskor då rå.