17 april 2011

Inläggning

Nej, jag skall inte lägga in sill.
Det är jag som blir inlagd på sjukhus. I morgon kl. 16.00 skall jag vara på Östra. Som ni kanske läst tidigare i min blogg så skall jag opereras på tisdag den 19 april.
En bäckenreservoar skall tillverkas och förberedas för att kopplas ihop med min tunntarm. Som ni förstår kommer jag inte att skriva här på några dagar och särskilt inte i morgon för då sitter jag och tycker sååå synd om mig själv att jag kommer bara att gråta och då ser jag inte tangenterna eller vad jag skriver och det blir inte bra.
Jag återkommer när jag har piggnat till.
Tack alla vänner för värmande ord, vackra kort med vackra ord och fina presenter. Ni gör mig så rörd, glad och tacksam att jag har er som vänner och familj.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men det är du väl värd o mycket mer!!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.