09 april 2011

Koftköp

I fredags hittade jag en kofta på Joy i Allum som är så snygg.
Eftersom jag var där på lunchen så hann jag inte prova den men kunde inte glömma den fina koftan.
Därför åkte vi dit idag så jag kunde prova koftan och visa den för maken och dottern. Mamsen var också med som smakråd.
Den är verkligen fin och eftersom Allum har jubileumsdagar nu i helgen så fick man 20% rabatt på ett plagg. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa den då.
Så här ser den ut:





















Tyvärr så ser man inte färgen riktigt här men den är ljusbrun och lite glittrig. Jag är så glad över den.

Ikväll skall vi äta middag hos våra före detta grannar. De är så mysiga och lagar fantastiskt god mat. Skall bli spännande att se vad de bjuder på idag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

skitsnygg alltså! Bra smak du har!

Unknown sa...

Tack javisst är det.