20 augusti 2006

Dagen efter

Nja, känner mig inte så jättemycket dagen efter,för jag drack inte så mycket på kräftskivan igår.
Det gick ganska lugnt till, i alla fall så länge jag var där.

Fredrik ringde efter bussen som skulle komma kl. 23.51, men den kom inte så jag och barnen gick hem. Det tar bara cirka 20 minuter att gå och det var skönt väder.

Peter och Jessica som bor i vårt gamla hus var med på festen och när Jessica skulle gå hem och kissa så frågade hon om jag ville följa med henne och titta hur de har ändrat om i huset. De har tapetserat om nästan alla rum. Det blev bra. Hon sa att de trivs jättebra i huset.
Hon sade också att de gärna skulle vilja se hur vi bor nu. Vi pratade om att vi skulle träffas en helg och äta lite mat.

Idag har det varit ganska lugnt. Jag har städat undan och tvättat lite och nu på eftermiddagen är Victor och tränar.
En av Victors fotbollskompisars pappa ringde och frågade om Victor har lust att börja träna handboll. Han är hjälptränare där. Victor blev glad och sa att han kommer på den första träningen som är imorgon den 21 augusti. Han skall prova och se om han tycker att det är kul.

Robban är fortfarande dålig i sin rygg. Han kan nog inte arbeta imorgon för han går fortfarande som om han har bajsat ner sig.

Inga kommentarer: