13 augusti 2006

Föräldrabesök

Skulle egentligen tagit en morgon promenad med grannen Catharina, men det regnade. Åhh vad lätt det är att skylla på lite regn. Gick och lade mig igen och somnade om som en stock.

Klockan 12.00 kom mina och Robbans föräldrar och hälsade på. Jag och Julia bakade sockerkaka till besöket. Konsistensen blev konstig men den smakade okej. Mums filli babba. Gott är det och mjuk blir man.

På eftermiddagen tränade jag cirka 30 minuter på min träningsmaskin. Svettigt värre.

Tittade in på grannarnas blogg och noterade att min fina lila bil blir häcklad. Ha, det var det värsta. Den är så fin och brummar så bra. I och för sig så håller jag med om att en Audi A3 skulle vara kul att ha. Men det erkänner jag inte för dom. Hahaha.
Satt och tittade på Ams hemsida och hittade ett jobb som verkar intressant. Skickade en ansökan.
Grabben i familjen är och tränar för första gången denna säsongen.

Mannen börjar arbeta imorgon efter 4 veckors semester. Nu drar allt igång igen. Körningar till träningar, läxor allt annat. Förstår inte hur man har hunnit med allt detta under våren, men på något sätt så går det och skall väl gå nu också.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Häckla & häckla... Din äkta man är förresten med i den här mobbningskomplotten. Se hans kommentar i min blogg här