23 augusti 2006

H-vetes dag

Åhh, denna dagen vill jag aldrig ha tillbaka. Telefonen på jobbet ringde i ett. Min kollega pratade med en kund som bad henne stoppa upp fakturan, ni vet var och jag pratade med en som kallade mig det berömda f-ordet. Hmmm nice.

Efter jobbet skulle jag hämta mitt och Victors pass. Hade glömt att passutlämningen bara är öppen kvällstid på torsdagar. Oj, var det inte torsdag idag? Attans otur för mig som redan var på dåligt humör. När jag var på väg till mamma och pappa för att kolla deras hus var det nära att en ung kille i en sportbil prejade mig. Han tittade överhuvudtaget inte åt höger utan bara svängde in i mitt körfält. Hängde mig på tutan så han såg mig.

När jag kom till mamma och pappa så skrämde Agneta halvt ihjäl mig genom att komma på baksidan av mammas och pappas hus och gapa: Hej Annika!!

Kände mig så irriterad att jag nästan kreverade. Dessutom så tror de att de är de roligaste personerna som går i ett par skor i denna världen. Jag flabbade inte ihjäl mig.

Känne mig så otroligt irriterad idag. Kan vara mens på gång. Det brukar ju hjälpa till. Nä nu skall jag ta min irritation och gå lägga mig.

1 kommentar:

"R1" sa...

Irritationen smittade av sig! Men jag älskar dig ändå! Almanackan är klar men det blev sent.