12 augusti 2006

Slappedag

Hur längesedan är det? Känns som en evighet sedan jag bara satt i soffan och slappade. Har inte gjort många knop idag. Började dagen med en morgon promenad med grannen. Skönt att gå ut på morgonen innan det blir för varmt. Efter det blev det en god frukost. Plockade i ordning lite grann hemma. Låg och slappade i soffan och tittade på en film med Van Veeteren. Sådär bra deckare. Snarkade nog lite emellanåt. Passade på att skapa min egna blogg nu på eftermiddagen. Skall fortsätta slappa och snarka resten av dagen och kvällen.

3 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Kul! Nu kan vi som sagt låta bli att prata "paw rihk-titt". Räcker att läsa varandras bloggar. Men nu måste jag bara få tala om att jag heter Catharina. Inte Chatarina som i Choklad. Även om jag förstår att ni associerar med goda saker när ni tänker på mig. Eller nåt... ;-)

"R1" sa...

(Chat)arina - é det ju! Ha ha. Ajje kan du ge mig ditt userid så hjälper jag dig med länk ändringen!
/R1

Ilskebyttan sa...

Haha. Ja, jo, visst. Tjattarina kunde det ju va'. Men det ÄR det ju inte! :) Natti...