13 januari 2011

Nya livet fortsätter

Träna, träna, träna.
Ja nu äntligen har jag kommit igång med träningen. Känns det som i alla fall. Tränade ju Powerpace i tisdags och idag har jag och min väninna tränat på gymet. Efteråt känns det hur bra som helst.

Än så länge har jag inte ätit varken godis, kaffebröd eller snacks. Känner mig jättestolt över mig själv.
På torsdag den 20 januari är det dags för invägning. Då får vi se om det har blivit någon ändring.
Då kommer jag att uppdatera min mätsticka som är överst i bloggen.

Dagens historia:
Två väninnor är ute på stan när de få se den enes make komma ut ur en blomsteraffär.
-Oj, där är min make med ett dussin rosor. Då får man nog ligga med benen i vädret i dom närmaste fjorton dagarna.
-Är det inte lättare att skaffa en vas?

4 kommentarer:

"R1" sa...

Bli inte ledsen om vågen visar något annat - tänk på att du tränat och byggt muskler.

Köper med mig blommor på lördag ;-)

Unknown sa...

Ja visst ja. Det skall jag tänka på när jag står på vågen. Kanske bara skall mäta mig.
Åh vilka blommor blir det? :-)
Det är ju också bra träning. Hihihi

Unknown sa...

Ha,Ha den vad bra, men din gudson undrar vad det är för humor hans gudmor har."Hon är är ju för go hon " säger han.

Unknown sa...

Han är för härlig. Ja den historien var lite fräck.